Кошик 0
Список бажань 0
Меню
Наша адреса: м.Київ вул.В.Васильківська 45
м.Київ вул.В.Васильківська 45
Телефони: +38 068 128 64 64
Прийом замовлень на сайті 24/7
+38 068 128 64 64 Замовити дзвінок

Повернення та обмін

Політика повернення товарів нашої компанії заснована на нормах Закону України "Про захист прав споживачів".

Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту його придбання, якщо він не підійшов йому за габаритами, формою, кольором, призначенням тощо.

Під належною якістю мається на увазі:

  • відсутність браку;
  • повна комплектація;
  • відповідність товару вимогам для його категорії;
  • цілісність упаковки (наприклад, для одноразових pod-систем і рідин упаковка (тара) не повинна бути розкрита);
  • який не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень, захисні плівки не були видалені.

Умови повернення для товарів належної якості:

  • товар не належить до переліку тих, які не підлягають поверненню. Цей перелік зафіксовано законодавством України (Постанова КМУ N172 від 19.03.1994).
  • товар не був у використанні і повертається в тій упаковці і в тому вигляді, в якому був придбаний.
  • товар повертається з товарним, касовим чеком або накладною.
  • дотримано строк повернення (до 14 днів).

Порядок повернення товару належної якості:

  • При поверненні товару розрахунки з клієнтом проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі.
  • Кошти, сплачені за товар, повертаються клієнту протягом 10 робочих днів на банківську карту.
  • Кошти за пересилання і доставку товару компанією не компенсуються. Витрати з транспортування замовлень покладаються на покупця.

У разі неналежної якості товару клієнт також має право на повернення, заявивши про це компанії не пізніше, ніж за 14 днів з моменту отримання. У разі неналежного товару клієнт може вимагати повернення коштів або обмін на аналогічний належної якості.

Під неналежною якістю мається на увазі:

  • наявність браку;
  • неповна комплектація;
  • невідповідність товару вимогам для його категорії;
  • порушена цілісність упаковки (наприклад, для одноразових pod-систем і рідин упаковка (тара) розкрита);
  • товар був у використанні і має сліди використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень, захисні плівки не були видалені.

Умови повернення для товарів неналежної якості:

  • товар повертається в тій упаковці і в тому вигляді, в якому був придбаний;
  • товар повертається з товарним, касовим чеком, накладною або іншим документом, що підтверджує оплату товару;
  • дотримано строк повернення до 14 днів.

Порядок повернення товару неналежної якості:

  • У разі повернення товару неналежної якості розрахунки з клієнтом проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі.
  • Кошти, сплачені за товар або його обмін проводиться протягом 10 робочих днів.
  • Кошти за пересилання і доставку товару неналежної якості компенсуються компанією. Витрати з транспортування замовлень покладаються на компанію.
Онлайн курсы IT